M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje kolejna edycja działań Milki

Katarzyna Woźniak | 28 listopada 2019, 06:00

Długofalowa kampania "Milka. Sercem z Naszymi" ponownie wspiera polskich sportowców.

Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi”. W ramach działań marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring kadry A.  
Kampania wspierająca działanie wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Scenariusz filmu oraz moment emisji spotu między pierwszą a drugą serią skoków mają wprowadzać element zaskoczenia i humoru. Dodatkowo przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM – wizerunek Kadry A będzie widoczny w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują loteria oraz konkursy konsumenckie, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne, gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,