Zagranica

Pampers z kampanią dla wcześniaków

W Wielkiej Brytanii marketer promuje linie pieluch dla wcześniaków i namawia do udziału w programie dofinansowującym wyposażenie szpitali dla dzieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6dONIQR15s4%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała wzruszająca i rozczulająca kampania reklamowa wspierająca linie pieluch Pampers for Preemies, czyli pieluszek dla wcześniaków. W tle spotu słyszymy kołysankę, a na ekranie oglądamy dzieci, nad którymi opieka wymaga specjalistycznych materiałów i narzędzi. Za kreacje spotu odpowiada Saatchi & Saatchi London, przy kampanii pracowali też MSL Group, Publicis Media.

(Campaign)