M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GoldenSubmarine wstępuje do SAR

Katarzyna Kacprzak | 28 listopada 2019, 06:00

Agencja chce włączyć się w prace m.in. nad wypracowaniem kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałania zjawisku dezinformacji i oszustwom reklamowym w internecie.

Agencja GoldenSubmarine dołączyła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Niedawno kilka podmiotów branżowych – oprócz SAR także IAA Polska, Izba Wydawców Prasy, IAB Polska i ZFPR – zawarło zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy. Celem jest wypracowanie kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałania zjawisku dezinformacji i oszustwom reklamowym (ad frauds) w internecie i podjęcia działań na rzecz ochrony i propagowania czystej informacji i reklamy. To jedna z tych inicjatyw, do której GoldenSubmarine ma wnieść swoje doświadczenia i kompetencje.

Agencja należy i aktywnie działa w IAB Polska. Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine, jest szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB.

Czytaj więcej na temat: , , , ,