M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka modowa Victoria Beckham z kolejną stratą

( red. ) | 28 listopada 2019, 06:00

Marka, która nie przekroczyła progu rentowności od debiutu rynkowego w 2008 r., odnotowała w ubiegłym roku stratę 12,3 miliona funtów.

Przychody ze sprzedaży spadły o 16 proc., do 35 milionów funtów, ze względu na mniejsze zamówienia od klientów hurtowych. Ubiory i akcesoria marki Victoria Beckham sprzedawane są w ponad 400 sklepach na całym świecie. W minionym roku marka uruchomiła linię kosmetyków, nawiązała współpracę z Reebokiem i zdecydowała się na obniżki cen. Była członkini zespołu Spice Girls kontroluje markę wraz niegdysiejszą gwiazdą Manchester United, piłkarzem Davidem Beckhamem poprzez firmę Beckham Brand Holdings.

Grupa ta, która zajmuje się także kontraktami reklamowymi Beckhama i jego udziałami w klubie Inter Miami FC, także odnotowała w 2018 r. stratę, pierwszą w historii, po części ze względu na słabe wyniki marki Victoria Beckham. Strata netto Beckham Brand Holdings w ub. r. wyniosła 1,6 mln funtów, podczas gdy rok wcześniej firma miała 12,3 mln funtów zysku. 

(BBC News)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,