M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Flora zachęca do obniżenia cholesterolu zdrową dietą

Katarzyna Woźniak | 29 listopada 2019, 06:00

Wystartowały rozległe działania marki.

Marka z portfolio Upfield Polska (dywizja tłuszczowa Unilevera) Flora ProActiv wystartowała z rozległymi działaniami promocyjnymi, podkreślającymi znaczenie zdrowej diety dla poziomu cholesterolu. Producent zaleca włączanie produktów ze swojego portfolio do codziennej diety w celu obniżenia i utrzymania cholesterolu w zalecanej formie. Producent kładzie nacisk na marki Flora ProActiv, Flora ProActiv o smaku masła i Flora ProActiv Kardio. Marki maja mieć teraz w 100% rodzinny skład i mają być dostępne w odświeżonych opakowaniach.
Sugerowana cena detaliczna produktów Flora ProActiv/Flora ProActiv o smaku masła/Flora Kardio to 14,99 zł za 400 g.
Działania promocyjne otrzymają wsparcie promocyjne w prasie handlowej, a także w formie rozległych działań o charakterze wizerunkowym. Kampania reklamowa w formie emisji 15-sekundowych spotów reklamowych będzie emitowana na ekranach LCD zlokalizowanych w sieci 50 placówek medycznych Medicover (132 ekrany LCD) oraz w Tramwajach Warszawskich.
Nie udało nam się ustalić, która agencja odpowiada za kreacje i realizację działań. Zakupem mediów dla Flory zajmuje się dom mediowy Dentsu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,