W Wielkiej Brytanii startuje świąteczna kampania stacji, która przywołuje ikoniczne sceny z filmu Spielberga.
W Wielkiej Brytanii wystartowała spektakularna świąteczna kampania kanału Sky, która wykorzystuje jedną z najbardziej charakterystycznych postaci światowego kina - E.T. i jego ludzkiego przyjaciela Elliotta. Za kreację dwuminutowego spotu odpowiadają Comcast, firma postprodukcyjna Goodby Silverstein & Partners i Sky Creative. Opiekę reżyserską nad projektem sprawował Steven Spielberg. W najnowszym spocie nie tylko Elliott jest dorosły - przedstawia przybyszowi z odległej planety również swoją rodzinę. Mimo że bohaterowie widzieli się 37 lat temu, siła ich przyjaźni nie wygasła. Reklama będzie wyświetlana jako kampania promująca kanał Sky w Wielkiej Brytanii, a w Stanach Zjednoczonych - jako kampania promująca Comcast. Comcast, który w ubiegłym roku kupił Sky od 21st Century Fox Ruperta Murdocha, jest także właścicielem NBCUniversal, studia filmowego odpowiedzialnego za produkcję filmu "E.T." w 1982 r. Przy działaniach reklamowych dla stacji Sky na co dzień pracuje agencja Mother. Sky Mobile obsługuje agencja Engine, a dla Broadband pracuje V3. Za zakup i planowanie mediów dla Sky odpowiada MediaCom.