Wartości transakcji nie ujawniono.
Ringier Axel Springer Polska (RASP), wydawca prasowy i internetowy, postanowił rozbudować swój dział e-commerce i przejmuje sklep internetowy (a raczej platformę agregującą oferty sprzedażowe) z modą damską - LaModa.pl. Wartości transakcji nie ujawniono.
- Przejęcie aktywów Lamoda.pl otwiera nam drogę do nowej grupy klientów i użytkowników zainteresowanych sektorem mody. Jednocześnie umożliwia nam oferowanie partnerom jeszcze lepszych rozwiązań promocyjnych - od budowania zasięgu i świadomości marek, przez docieranie do użytkowników, aż po pozytywne decyzje zakupowe klientów - mówi Mateusz Łukianiuk, dyrektor zarządzający ds. e-commerce ecosystem w RASP.
Segment e-commerce RASP obejmował do tej pory: porównywarkę cen Skąpiec, serwis z opiniami nt. produktów Opineo oraz platformę e-commerce B2B - Moneteasy.
Czytaj więcej na temat: Ringier Axel Springer Polska, e-commerce, LaModa.pl