Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie przejęta Grupa Piotr i Paweł.
Firma handlowa Spar Group, która przejęła niedawno sieć sklepów Grupa Piotr i Paweł (około 70 sklepów), w ciągu 5 lat zamierza stworzyć w kraju sieć liczącą 400 sklepów. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie Grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na Spar. Przedstawiciele Spar Group przekonują, że ich przewagą jest międzynarodowe doświadczenie, logistyka dostaw oraz dobrowolność i elastyczność współpracy z partnerami. Firma planuje także uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce.
Obecnie Spar Group – jako inwestor – wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zgodnie z planem w systemie logistycznym jest już dostępnych ponad 6,5 tys. produktów od prawie 500 dostawców, a do końca roku liczba produktów ma wzrosnąć do 7,5 tys.
Czytaj więcej na temat: sieci handlowe, Piotr i Paweł, Spar, Eurospar, Spar Group