M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Loteria na 60. urodziny Majonezu Kieleckiego

Piotr Machul | 2 grudnia 2019, 06:00

Za kreację i wdrożenie działań reklamowych odpowiada agencja Optima Marketing Group.

Majonez Kielecki ma już 60 lat. Z tej okazji zorganizowano wielką loterię urodzinową. Za kreację i wdrożenie działań reklamowych odpowiada krakowska Optima Marketing Group.
W loterii urodzinowej można wygrać 60 tys. zł. Konsumenci, którzy kupią promocyjne opakowania, mają także szansę na wygranie 18 Thermomixów oraz 1,8 tys. nagród pieniężnych o wartości 100 zł. Do 15 grudnia wystarczy tylko zarejestrować kod na specjalnie stworzonej stronie: Kielecki60lat.pl.
Loterię wspiera szeroko zakrojona kampania. Optima Marketing Group stworzyła telewizyjny spot reklamowy oraz odpowiada za kreację jubileuszowych etykiet, reklam w prasie i internecie. Działania wsparte są poprzez outdoor, digital oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Krakowska agencja w ramach kampanii prowadzi akcję z popularnymi blogerami i influencerami kulinarnymi.
Partnerem Optima Marketing Group przy organizacji loterii jest Grzegrzółka & Ko. Za zdjęcia do spotu telewizyjnego odpowiada Papaya Films, a postprodukcją zajął się Plankton.tv. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy One House.

Czytaj więcej na temat: , , , ,