M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polsat Media, BR TVP, Media Impact, RMF, AMS, Bauer i New Age Media nagrodzone przez MMP w raporcie Biura Reklamy

Tomasz Wygnański | 2 grudnia 2019, 06:00

W raporcie prezentujemy wyniki badania firmy Kantar, w ramach którego oceniono 63 biura reklamy.

Wśród biur reklamy telewizyjnej przyznaliśm dwie nagrody: dla Polsat Media (Biuro Reklamy Roku) i Biura Reklamy TVP (Fighter Roku). W internecie nagroda przypadła Media Impact Polska, a wyróżnienie - Sarigato/Sataku. W radiu triumfowała Grupa RMF, zaś wyróżniliśmy Grupę Radiową Time. W kategorii OOH nagrodziliśmy AMS, a dodatkowo przyznaliśmy aż trzy wyróżnienia: dla Business Consulting, Screen Network i Stroera. W magazynach nagroda powędrowała do Bauer Media, wyróżnienie do Wydawnictwa Zwierciadło. W dziennikach nie przyznaliśmy nagrody głównej, wyróżnienia dla Media Impact Polska i Biura Reklamy Gazety Wyborczej. W kategorii kino nagrodę główną otrzymało New Age Media, wyróżnienie - Tandem Media. 

Nagrody i wyróżnienia przyznaliśmy biorąc pod uwagę badanie firmy Kantar oraz naszą ocenę oferty biura, jak również jego wyników biznesowych. W badaniu wzięło udział 113 specjalistów z domów mediowych, którzy w br. realizowali projekty z biurami reklamy. Badanie wykonano metodą CATI. Łącznie w raporcie prezentujemy portrety badawcze 63 biur reklamy. 

Raport Biura Reklamy dostępny jest w naszym sklepie online : Raport Biura Reklamy 2019.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,