Kraj

Michał Jeziółkowski awansuje w sieci Społeczności

Obejmuje stanowisko head of programmatic direct.

Michał Jeziółkowski awansuje w sieci Społeczności
Dotychczasowy key account manager w sieci reklamowej Społeczności Michał Jeziółkowski awansował na stanowisko head of programmatic direct. Jego głównym zadaniem będzie realizacja kampanii preferred deals i programmatic guaranteed. – Utworzenie nowego stanowiska w firmie to dla nas naturalna ścieżka rozwoju. Do tej pory realizowaliśmy zarówno kampanie RTB, private auctions, preferred deals, jak i programmatic guaranteed, jednak w ostatnich latach istotnie wzrósł udział tych dwóch ostatnich produktów w przychodach generowanych metodą programatyczną – mówi Krzysztof Czok, board member Społeczności.

Michał Jeziółkowski dołączył do Społeczności w 2013 r. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za współpracę z klientami bezpośrednimi, nadzór nad działaniami performance oraz realizację kampanii przeprowadzanych w kanale programmatic.