Zagranica

Conny Braams CMO Unilevera

Poszukiwania następcy Keitha Weeda trwały niemal równo rok.

Conny Braams CMO Unilevera
Holenderka Conny Braams będzie od 1 stycznia 2020 r. odpowiadać za marketing i obszar cyfrowy w brytyjsko-holenderskim koncernie jako chief digital and marketing officer. Do tej pory zajmowała stanowisko EVP, Middle Europe (Benelux, Skandynawia, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Włochy). Z Unileverem jest związana od 1990 r. Karierę rozpoczynała m.in jako menedżer marek Unox i Cup-a-Soup, pracowała na różnych kierowniczych stanowiskach, m.in. w Rotterdamie, Barcelonie i Singapurze.

Poprzedni CMO koncernu, Keith Weed, odszedł na emeryturę w maju br., po prawie dekadzie na stanowisku, jednak swoje odejście ogłosił już w grudniu 2018 r.

Unilever zapowiedział jednocześnie, że po 30 latach kariery w firmie odchodzi Amanda Sourry, zajmująca ostatnio stanowisko president w Ameryce Północnej. Zastąpi ją Fabian Garcia, były CEO i prezes Revlonu. Pracę rozpocznie tak jak Braams – 1 stycznia.