M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola szuka innowacji marketingowych wśród start-upów

Tomasz Wygnański | 4 grudnia 2019, 06:00

Firma dołącza do trzeciej edycji programu MIT Enterprise Forum.

Coca-Cola dołącza do trzeciej edycji programu MIT Enterprise Forum CEE. Szuka innowacji marketingowych oraz z dziedziny sustainability wśród start-upów. Młode firmy otrzymają pomoc w rozwoju biznesu w Polsce, a także będą miały szansę na pilotażowe wdrożenie ich projektu w kwocie do 200 tys. zł. Akcja rozpoczyna się wydarzeniem zaplanowanym na 13 grudnia – Coca-Cola Open Doors Day x MIT EF CEE, gdzie start-upy będą mogły skonsultować się z ekspertami i wstępnie przedstawić swoje pomysły. Właściwa rekrutacja do programu rusza z początkiem 2020 r. 

– Wierzymy, że dzięki współpracy z MIT EF CEE dotrzemy do najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w tej części Europy, którzy będą mieli szansę zrealizować swoją wizję i razem z nami dokonać realnych zmian, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania na rzecz środowiska, zrównoważonej produkcji czy handlu przyszłości – mówi Izabela Głodek, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services na Polskę i kraje bałtyckie. – Jesteśmy również otwarci na projekty spoza tej listy, jeżeli tylko będą wpisywały się w specyfikę naszej działalności i będą miały potencjał realizacji na dużą skalę – dodaje. 

 

Czytaj więcej na temat: , ,