Kraj

Oranżada Hellena ze świąteczną kampanią

Marka z portfolio Colian SA stawia na rodzinne świętowanie.

Oranżada Hellena ze świąteczną kampanią
Marka Oranżady Hellena z portfolio Colian SA wystartowała ze świątecznymi działaniami promocyjnymi. Kampanię świąteczną o charakterze 360 stopni marka realizuje od trzech lat i – jak zapewnia biuro prasowe – przynosi ona efekty w postaci ponad 20% dynamiki sprzedaży w ostatnich miesiącach roku rok do roku.
Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa potrwa do 27 grudnia. Reklamę emitowaną na antenach największych stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) wspierają działania w punktach dystrybucji.
Oranżada Hellena w butelkach 1,25 l opatrzona jest etykietą ze świątecznym motywem.
Uwagę konsumentów w punktach sprzedaży ma przykuwać multiekspozycja z ruchomym pociągiem na szczycie. Motyw pojazdu wykorzystano także w spójnych wizerunkowo z reklamą standach przygotowanych w dwóch odsłonach – wersji standard i wersji premium. Dodatkowo w sklepach wiszą świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem. W mniejszych punktach dystrybucji uwagę zwracają “potykacze” z postacią oranżadowego mikołaja.
Adaptację kreacji na potrzeby kampanii świątecznej Oranżady Hellena wykonała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.