Kraj

Huawei o rozczarowaniu i utracie złudzeń

Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDs4nUHxUbH4%22%7D
Na przełomie listopada i grudnia ruszyła kampania regionalna dla Huawei pod hasłem “The most powerful story is you”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Kampania regionalna została wyprodukowana na rynki Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawię. Spoty telewizyjne będą prezentowane łącznie w 13 krajach, m.in. Austrii, Czechach oraz Chorwacji. Emisja spotów rozpoczęła się na przełomie listopada i grudnia (w Polsce – 25 listopada) i potrwa do końca roku. Ponadto kampania obejmuje działania online oraz OOH.
Celem kampanii jest ugruntowanie wizerunku marki w regionie oraz wzmocnienie pozycjonowania wokół idei “Make it possible”. Grupą docelową są dotychczasowi oraz potencjalni użytkownicy produktów Huawei.
Do kampanii zostali zaangażowani lokalni celebryci z Austrii, Słowacji czy Czech. W Polsce kampanię wspiera Robert Lewandowski.