Kraj

Gutenberg dla Biedronki z aplikacją wykorzystującą AR

Katalog prezentujący świąteczną ofertę zabawek wraz z aplikacją wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości.

Gutenberg dla  Biedronki z aplikacją wykorzystującą AR
“Zabawki w Biedronce. Wielka rzecz dla maluchów” to katalog prezentujący świąteczną ofertę zabawek Biedronki (Jeronimo Martins). Wydaniu papierowemu towarzyszy aplikacja mobilna wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości – AR.

Aplikacja pozwala przeglądać produkty według kategorii. Atrakcją dla odbiorców jest możliwość obejrzenia kilku zabawek w trybie AR (rozszerzonej rzeczywistości) – wystarczy zainstalować aplikację na telefonie lub tablecie, wyszukać zabawki z oznaczeniem “Z aplikacją zobaczysz więcej!”, ustawić urządzenie z włączoną aplikacją nad katalogiem i gotowe. Aplikacja została dostosowana zarówno do urządzeń z systemem Android, jak i iOS. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store.

Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada agencja Gutenberg. Za stworzenie aplikacji wraz z AR – Happy Endians. Zdjęcia i postprodukcja: Aneta i Filip Gębscy. Produkcja sesji: Tyrka Studio.