Kraj

Natalia Kukulska dla Coca-Coli

Piosenkarka śpiewa charakterystyczną dla marki świąteczną piosenkę w nowej, odświeżonej wersji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZe1dDc41CRU%22%7D
Piosenkarka Natalia Kukulska zaśpiewała piosenkę “Coraz bliżej święta” dla marki Coca-Cola.
Pierwotna wersja utworu “Wonderful Dream” była wykonywana oryginalnie przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton. Polska wersja przeboju, znana jako “Radość dzielenia” lub  “Coraz bliżej Święta”, wprowadza nas w świąteczny nastrój już od 2006 r. Do współczesnej tradycji przeszło już tworzenie jej kolejnych zaskakujących odsłon we współpracy z gwiazdami polskiej sceny muzycznej. Do tej pory mogliśmy usłyszeć wersję śpiewaną m.in. przez Kasię Kowalską, Margaret, Cleo, Katarzynę Nosowską, a nawet śląski zespół Oberschlesien grający industrial metal. Kukulska pracowała nad nową aranżacją utworu “Coraz bliżej Święta” razem z Archie Shevskym oraz Michałem Dąbrówką. Teledysk wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za koncepcję teledysku, nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z Natalią Kukulską i zespołem odpowiada White Paper Agency.
Teledysk stworzony we współpracy z Natalią Kukulską to element świątecznej kampanii Coca-Coli, prowadzonej pod hasłem “Poczuj magię Świąt”. W ramach tegorocznej promocji marka przygotowała również m.in.: świąteczne etykiety, dwa specjalne spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM, loterię konsumencką oraz trasę ciężarówek, na którą wpływ mieli konsumenci, oddający głosy w konkursie internetowym. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy i tiktokerzy. O kształcie kampanii i zaplanowanej strategii informowaliśmy w serwisie MMP24 z 18 listopada.