Marka z portfolio L'Oreal chce maksymalnie wykorzystać popyt na kosmetyki luksusowe wśród młodych konsumentek.
Marka Lancome z portfolio L'Oreal w najbliższym czasie w Chinach otworzy swój flagowy sklep. Ma to mieć związek z azjatyckim boomem na kosmetyki luksusowe oraz zaawansowaną pielęgnację. Już młode Azjatki w wieku 25-30 lat stosują kremy przeciwzmarszczkowe i interesują się zabiegami estetycznymi ograniczającymi starzenie się skóry. Duże butiki markowe lokują się w tej chwili w interesujących przestrzeniach miejskich – to odpowiedź na trend "ucieczek" konsumentów z wielkich centrów handlowych.
Obecnie Lancome otwiera w Paryżu sklep o powierzchni 300 mkw., który ma być zlokalizowany przy Champs Elysee. W sklepie marka będzie wykorzystywać najnowsze zdobycze percepcyjnej technologii: emisję wideo na interaktywnych ścianach, eye-tracking itp. Drugi taki flagowy sklep planowany jest w Pekinie w 2020 r.
Olbrzymi popyt na luksusowe kosmetyki starają się w Azji wykorzystywać międzynarodowe koncerny – ścigają się w tym L'Oreal i Estee Lauder.
(Reuters)
Czytaj więcej na temat: L'Oreal, Lancome, Estee Lauder, kosmetyki, Paryż, Pekin, kosmetyki luksoswe, pielęgnacja skóry, kosmetyki koreańskie, zabiegi odmładzające, Champs Elysee