Guinness ze sprytnym podejściem do nadmiernego spożycia piwa [wideo]
Katarzyna Woźniak | 10 grudnia 2019, 06:00
Wystartowała kampania na rzecz odpowiedzialnego spożywania alkoholu.
Marka piwa Guinness wystartowała z kampanią zachęcającą do odpowiedzialnego podejścia do spożywania alkoholu. Jak wykazują badania, przeplatanie konsumpcji piwa szklanką wody pozwala na zniwelowanie skutków nadmiernego spożycia alkoholu, a przy okazji ma pomóc w ograniczeniu konsumpcji piwa. Badania jednak wykazały, że kiedy konsumenci zamawiają w pubie wodę, czują zażenowanie i brak komfortu. AMV BBDO wpadło na pomysł stworzenia "Guinness Clear" – szklanki wody zalecanej jako napój "przeplatający" kolejne pinty piwa. Aby kampania spotkała się z odpowiednim odzewem, została wsparta rozległymi działaniami w mediach: w telewizji, w mediach społecznościowych, na bannerach na stadionach oraz w ramach akcji samplinowych w trakcie meczów.