M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Guinness ze sprytnym podejściem do nadmiernego spożycia piwa [wideo]

Katarzyna Woźniak | 10 grudnia 2019, 06:00

Wystartowała kampania na rzecz odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

Marka piwa Guinness wystartowała z kampanią zachęcającą do odpowiedzialnego podejścia do spożywania alkoholu. Jak wykazują badania, przeplatanie konsumpcji piwa szklanką wody pozwala na zniwelowanie skutków nadmiernego spożycia alkoholu, a przy okazji ma pomóc w ograniczeniu konsumpcji piwa. 
Badania jednak wykazały, że kiedy konsumenci zamawiają w pubie wodę, czują zażenowanie i brak komfortu.
AMV BBDO wpadło na pomysł stworzenia "Guinness Clear"  szklanki wody zalecanej  jako napój "przeplatający" kolejne pinty piwa.
Aby kampania spotkała się z odpowiednim odzewem, została wsparta rozległymi działaniami w mediach: w telewizji, w mediach społecznościowych, na bannerach na stadionach oraz w ramach akcji samplinowych w trakcie meczów.

(The Shots)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,