M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OMD największą agencją w billingach

Maciej Florek | 13 grudnia 2019, 06:00

Miejsca drugie i trzecie należą do Mindshare i Carata.

OMD utrzymało tytuł największej agencji mediowej na świecie na podstawie zestawienia billingów przygotowanych przez COMvergence. Firma przewiduje, że OMD na koniec tego roku będzie obracała rachunkami na łączną kwotę 19,6 mld dol., co oznacza wzrost względem 2018 r. o 6,1%.

Drugie miejsce zajmuje Mindshare z billingami na poziomie 17,9 mld dol. (+1%). Trzeci jest Carat z wynikiem 16,1 mld dol. (+5,5%).

Biorąc pod uwagę wyniki holdingów, najlepiej wypada GroupM z billingami wartymi 50,05 mld dol. i 17,2% udziałem w rynku. Za GroupM znajduje się Publicis Media (33,78 mld dol. i 11,6% udział w rynku) i Omnicom Media Group (31,37 mld dol. i 10,8% udziałów w rynku). 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,