M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Guinness z kampanią zachęcającą do... picia wody

Paweł Piasecki | 13 grudnia 2019, 06:00

W żartobliwym spocie Guinness Clear do szklanek nalewany jest napój składający się w "100% z H2O".

Reklama ma zachęcać kibiców rugby do odpowiedzialnego picia alkoholu. Emisja spotu zbiegnie się w czasie z najważniejszymi europejskimi zawodami w tej dyscyplinie sportu i jednocześnie najstarszym turniejem rugby na świecie – Pucharem Sześciu Narodów, w 2020 r. rozgrywanym od 1 lutego do 14 marca. Biorą w nim udział drużyny Anglii, Irlandii, Szkocji, Walii, Francji i Włoch. Marka piwa Guinness, należąca do Diageo, jest sponsorem imprezy.

Spot przygotowany przez agencję AMV BBDO i wyreżyserowany przez Toma Kuntza, znanego z reklam Old Spice, w humorystyczny sposób wykorzystuje ograne slogany pojawiające się w reklamach piwa, takie jak "uwarzone według uświęconej przez wieki tradycji". Głos z offu zachęca odbiorców, żeby "była to noc, którą warto pamiętać". Spotowi towarzyszyć będzie kampania w social mediach wykorzystująca hashtag #GuinnessClear. Na stadionach rugby pojawią się obrandowane fontanny wody pitnej oraz zespoły rozdające wodę kibicom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,