Kraj

Maspex reklamuje markę Kubuś z okazji jej 10-lecia

Z okazji 10-lecia istnienia na rynku marki Kubuś (soki marchwiowe dla dzieci) jej producent Maspex Wadowice przygotował promocję konsumencką, którą...

Z okazji 10-lecia istnienia na rynku marki Kubuś (soki marchwiowe dla dzieci) jej producent Maspex Wadowice przygotował promocję konsumencką, którą będzie wspierał kampanią reklamową w telewizji. Można w niej wygrać serię 5 szklanek (w sumie wyprodukowano ich 1 mln sztuk) – jedną szklankę można otrzymać za zebranie 10 punktów, które nakleja się na kupony (są one na odwrocie etykiet lub osobno – jako ulotki w sklepach). Naklejki znajdują się pod etykietami opakowań: butelka 0,33 l, kartonik 0,2 l i Kubuś Play 0,4 l – to 1 punkt, natomiast butelka 1 l – 2 punkty. Kompletne kupony promocyjne konsumenci mogą wymianić na nagrody (do wyczerpania zapasów) w specjalnie oznaczonych punktach handlowych. Promocję wspierają liczne materiały POS w punktach sprzedaży oraz kampania telewizyjna przygotowana jeszcze przez agencję Euro RSCG Warsaw, bo przypomnijmy, że w niedawnym przetargu na obsługę reklamową marki Kubuś budżet ten przejęła agencja Saatchi & Saatchi (jak dowiadujemy się w Maspeksie, następną kampanię Kubusia przygotowuje już nowa agencja, ale producent nie chce ujawnić jej terminu). Agencja Euro RSCG Warsaw w dalszym ciągu obsługuje pozostałe marki Maspeksu (Lubellę, Mlekołaki, Tymbark i Caprio). Media – bez zmian – planuje i kupuje Initiative Warszawa. (MB)