M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała 7. edycja konkursu Papaya Young Directors

Katarzyna Kacprzak | 16 grudnia 2019, 06:00

Wszystkie tematy konkursowe łączy kategoria Instagram Stories, w której uczestnik będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie pionowym.

Hasłem przewodnim 7. odsłony konkursu Papaya Young Directors jest #upsidedownstories. Od dziś uczestnicy mogą pobierać creative startery, czyli briefy partnerów głównych konkursu. Odpowiedzi na nie, w formie eksplikacji reżyserskich, będą zgłaszać do 19 stycznia 2020 r. W 7. edycji konkursu uczestnicy będą mogli stworzyć filmy w trzech kategoriach: Branded Stories (filmy reklamowe), Music Stories (teledyski), Instagram Stories (filmy reklamowe i teledyski w pionowym formacie).

Tegoroczni partnerzy główni to: Allegro, Coca-Cola, Decathlon, DPD, Durex, Facebook, Kayax, PZU, Rossmann oraz Tyskie. 
 
Wszystkie tematy konkursowe łączy kategoria Instagram Stories, w której uczestnik będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie pionowym. Patronem debiutującej kategorii jest Facebook. 
 
Filmy zostaną premierowo wyświetlone podczas finału 7. edycji, 30 maja 2020 r. 


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,