M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Główny Inspektorat Pracy wybrał agencję

Katarzyna Kacprzak | 16 grudnia 2019, 06:00

Do przetargu zgłosiło się siedem firm.

Główny Inspektorat Pracy zakończył przetarg dotyczący przygotowania i przeprowadzenia w internecie kampanii Państwowej Inspekcji Pracy "Czas pracy kierowców a wypadki drogowe". Do przetargu zgłosiło się siedem agencji, spośród których została wybrana Tarraya.

Kryteria decydujące o wyborze agencji w przypadku tego przetargu to: liczba kliknięć w banner wyemitowany za pośrednictwem co najmniej ośmiu serwisów skierowanych do kierowców zawodowych (waga: 40); liczba dodatkowych kliknięć w reklamę tekstową/link sponsorowany wyemitowane za pośrednictwem co najmniej jednej wyszukiwarki internetowej (30); dodatkowa wysyłka e-mailingu do zarejestrowanych użytkowników serwisów będących kierowcami zawodowymi (10) oraz cena (20).

 

Czytaj więcej na temat: , , ,