Do przetargu zgłosiło się siedem firm.
Główny Inspektorat Pracy zakończył przetarg dotyczący przygotowania i przeprowadzenia w internecie kampanii Państwowej Inspekcji Pracy "Czas pracy kierowców a wypadki drogowe". Do przetargu zgłosiło się siedem agencji, spośród których została wybrana Tarraya.
Kryteria decydujące o wyborze agencji w przypadku tego przetargu to: liczba kliknięć w banner wyemitowany za pośrednictwem co najmniej ośmiu serwisów skierowanych do kierowców zawodowych (waga: 40); liczba dodatkowych kliknięć w reklamę tekstową/link sponsorowany wyemitowane za pośrednictwem co najmniej jednej wyszukiwarki internetowej (30); dodatkowa wysyłka e-mailingu do zarejestrowanych użytkowników serwisów będących kierowcami zawodowymi (10) oraz cena (20).
Czytaj więcej na temat: przetarg, Państwowa Inspekcja Pracy, Główny Inspektorat Pracy, Tarraya