M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LiquidThread wygrywa przetarg Lidla

Katarzyna Kacprzak | 16 grudnia 2019, 06:00

Współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencermarketingowych.

LiquidThread (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę marki Lidl w zakresie influencer marketingu. Rozpoczynająca się współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencermarketingowych między innymi dla Kuchni Lidla, Ryneczku Lidla, Lidl Podróże, Lidl-sklep.pl oraz tygodni tematycznych.

Agencja odpowiada za prowadzenie projektów influencermarketingowych: od opracowania strategii po wypracowanie pomysłu i koncepcji, integrację i spójność działań z influencerami z innymi działaniami marki, współpracę z twórcami, badania i mierzenie efektów.

Czytaj więcej na temat: , , ,