Stanowisko CCO pozostawało nieobsadzone od odejścia Andreasa Dahlqvista do DDB w 2017 r.
Armour przez ostatnie trzy lata pracowała w agencji 72andSunny na stanowisku executive creative directora. Do jej klientów należały firmy i marki General Mills, Diageo, Spotify, Trojan, Halo Top i Marcus by Goldman Sachs. Karierę zaczynała w Australii w oddziale McCann Erickson w Brisbane, a po przybyciu do Stanów Zjednoczonych spędziła pięć lat w Wieden+Kennedy.
W lipcu br. Grey ostatnio zatrudnił Javiera Campopiano jako dyrektora kreatywnego ds. Europy i klientów globalnych oraz Cory Bergera jako globalnego szefa marketingu.
(TheDrum.com)
Czytaj więcej na temat: Wieden & Kennedy, DDB, Grey New York, 72andSunny, agencje reklamowe, kreacja, dyrektor kreatywny, McCann Erickson Group, Justine Armour, CCO, John Patroulis, Javier Campopiano, Andreas Dahlqvist, Cory Berger