Za kreację oraz realizację odpowiada agencja Heads Advertising.
Kampania teaserowa miała na celu zaintrygowanie Polaków i zachęcenie do obserwowania historii, którą mogą poznać wkrótce. Na tle kreacji wykorzystujących dzieło Leonarda da Vinci oraz bezcenne skarby naszej kultury pojawiły się takie hasła, jak miłość, odwaga, prestiż i tajemnica. Druga odsłona kampanii ujawniła organizatora, którym jest Muzeum Książąt Czartoryskich, które w ten sposób zapowiada ponowne otwarcie swojej siedziby w Krakowie po wykupieniu przez polski rząd kolekcji.
Celem prowadzonych działań było zaproszenie Polaków na uroczystość i do udziału w lekcji naszej historii, pokazanie jej wielowymiarowości, bogactwa znaczeń. Podkreślenie, że za wybitnymi dziełami czy artefaktami historycznymi znajdującymi się w zbiorze stoją nie tylko wielkie wydarzenia i wartości, ale również dzieje ludzkich losów. Dlatego w revealu wyjaśniono m.in. alegoryczny sens obrazu "Dama z gronostajem" oraz znaczenie tajemniczego klucza, który otwierał drzwi do kolekcji zapoczątkowanej przez Izabelę Czartoryską.
Za kreację oraz realizację kampanii dla muzeum Książąt Czartoryskich odpowiada agencja
Heads Advertising we współpracy z działem marketingu Muzeum Narodowego w Krakowie.
Czytaj więcej na temat: Heads Advertising, kampania, Muzeum Książąt Czartoryskich, Izabela Czartoryska