M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Horeca Group wygrywa przetarg Desperadosa

Katarzyna Kacprzak | 16 grudnia 2019, 06:00

Agencja ponownie współpracuje z Grupą Żywiec.

Horeca Group wygrała przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperadosa w 2020 r. Głównym zadaniem dla agencji będzie budowanie relacji z odbiorcami poprzez zwiększenie widoczności marki na największych festiwalach w Polsce. Horeca Group przedstawiła spójną, osadzoną w trendach i przemyślaną modułową konstrukcję, która ma dać możliwość egzekucji w zróżnicowanych przestrzeniach i warunkach.

Rok 2020 będzie kolejnym rokiem współpracy Desperadosa (Grupa Żywiec) i Horeca Group. Sześć lat temu firma zaprojektowała i zrealizowała projekt stref sprzedażowych, których Desperados używał przez kolejne lata. Kontenerowe konstrukcje, w niemalże niezmienionej formie, obecne były na festiwalach i imprezach w całej Polsce. W odpowiedzi na brief Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy.

– W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne – mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group. Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 r.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,