Zamierza zabiegać także o dzieci i młodzież.
Bank ma relatywnie niedużą, w porównaniu z największymi krajowymi bankami, sieć placówek (ok. 140) i w ciągu najbliższych czterech lat zamierza taką liczbę utrzymać. Zgodnie ze strategią "mobile first" podstawowym kanałem obsługi klientów będzie aplikacja mobilna banku. W ciągu trzech lat liczba klientów, którzy jej używają, wzrosła z 850 tys. do 1,8 mln. Bank zakłada, że za cztery lata to przez aplikację mobilną będzie realizował już 50% sprzedaży.
Jeśli chodzi o aspekty marketingowe, to mBank obiecuje, że uczyni z marki magnes dla klientów detalicznych i korporacyjnych, wzmocni wizerunek mBanku jako profesjonalnej instytucji, uprości ofertę, w tym cennik i taryfy , a także poprawi najważniejsze punkty styku z marką.
Aby zwiększyć atrakcyjność, bank zamierza uzupełnić platformę detaliczną o produkty i usługi spoza branży finansowej – jakie konkretnie, tego na razie nie zdradza.
Przypomnijmy, że niemiecka grupa Commerzbank, większościowy akcjonariusz mBanku, stara się go sprzedać.
Czytaj więcej na temat: Commerzbank, mBank, strategia biznesowa