CEO Hallmark przeprasza za wycofanie reklamy z udziałem osób LGBT
( red. ) | 17 grudnia 2019, 06:00
Decyzja szefa kanału telewizyjnego wzbudziła wielki protest wśród widzów.
Mike Perry, CEO kanału Hallmark, opublikował oficjalne przeprosiny za wycofanie emisji reklamy marki Zola z udziałem pary homoseksualnej. Prezes przyznał, że była to zła decyzja i przeprosił wszystkich, którzy poczuli się skrzywdzeni albo urażeni. Zola to firma usługowa, która świadczy pomoc parom przygotowującym się do ślubu: ma w ofercie m.in. papierowe i elektroniczne narzędzia do zarządzania czasem, ale także oferuje usługi konsultantów. W najnowszej kampanii Zola prezentuje ślub dwóch kobiet, które w trakcie ceremonii wymieniają się uwagami co do sprawności działania produktów marki Zola, a sekundują im w tym goście. Kiedy na widok reklamy widzowie Hallmarku zareagowali protestem, CEO zdecydował o wycofaniu jej z emisji. W odpowiedzi na to dyrektor marketingu Zoli Mike Chi odpowiedziała, że nie będzie już kupować czasu antenowego w Hallmarku. Usunięcie reklam nastąpiło po zgłoszeniu petycji przez konserwatywne grupy: One Million Moms i Lifesite.