M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark z kolejną odsłoną przedświątecznych działań

Katarzyna Woźniak | 17 grudnia 2019, 06:00

Marka wystartowała z lokalnymi odsłonami komunikatów w OOH, do kampanii dołączają również uczestnicy "The Voice od Kids".

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 19 listopada 2019 r., marka Tymbark z portfolio Maspeksu wystartowała ze świąteczną kampanią zachęcającą do dzielenia się z innymi dobrem i przyjaznymi gestami. W kampanię włączyła się także AniKa Dąbrowska, zwyciężczyni drugiej edycji "The Voice of Kids", nagrywając dla Tymbarku świąteczną piosenkę.
Billboardy Tymbarku z dopasowanymi do danej sytuacji i miejsca hasłami zobaczymy w całej Polsce. Wśród nich wyróżniają się billboardy regionalne: na Kaszubach, w górach, na Śląsku. W lokalnej gwarze, nawiązując do znanych w danym miejscu powiedzeń – Tymbark zachęca, by w święta i nie tylko dzielić się dobrym słowem.
AniKa Dąbrowska specjalnie na potrzeby kampanii śpiewa piosenkę "Daj coś od siebie”. Tekst piosenki mówi o obdarowywaniu bliskim nie tylko od święta. Obok AniKi w klipie wystąpili także Adam Kubera i Mateusz Golicki, uczestnicy programu "The Voice of Kids". Kampanii towarzyszy również rozległa loteria konsumencka, za którą odpowiada agencja Smolar. za spot telewizyjny, działania w outdoorze i digitalu odpowiada agencja Publicis. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,