M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zenith wygrywa przetarg mediowy Kompanii Piwowarskiej

Maciej Florek | 17 grudnia 2019, 06:00

Klient kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją.

Zenith (Publicis Groupe) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów Kompanii Piwowarskiej. Konkurs prowadzony był od sierpnia br. Wygrana Zenitha oznacza kontynuację współpracy agencji z dotychczasowym klientem. Jak wynikało z naszych ustaleń, w postępowaniu brały udział również OMD (Omnicom) i Wavemaker (WPP/GroupM). Zenith zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich marek należących do KP, a współpraca ma charakter długofalowy.

W portfolio KP znajdują się m.in. takie marki jak: Tyskie, Lech, Żubr, Redd's, Książęce, Kozel czy Dębowe.

(Współpraca: TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,