Holding sprzedaje udziały w agencji analizy danych i marketingu sportowego cztery i pół roku po zainwestowaniu w spółkę.
Nabywcą udziałów, za nieujawnioną kwotę, jest Bruin Sports Capital. Two Circles wchodziło w skład ESP Properties, części GroupM. To kolejny krok w ramach działań konsolidacyjnych WPP, które ostatnio doprowadziły do przejęcia przez Bain Capital większościowych udziałów w Kantarze za 4 mld dol. W obu przypadkach holding zdecydował się zachować mniejszościowy pakiet akcji w sprzedawanych spółkach.
Wśród globalnych klientów Two Circles są amerykańska NFL, brytyjska Premier League, UEFA, Formuła 1 i turniej Wimbledon. Agencja zatrudnia 180 osób w czterech biurach: w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie i Bernie.
(TheDrum.com)
Czytaj więcej na temat: WPP, GroupM, Kantar, Formuła 1, Bain Capital, holding reklamowy, konsolidacja, marketing sportowy, NFL, Two Circles, analiza danych, Premier League, UEFA, Wimbledon, Bruin Sports Capital, ESP Properties