M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Milka z apelem o dzielenie się dobrym sercem

Katarzyna Woźniak | 19 grudnia 2019, 06:00

Marka Mondeleza realizuje świąteczną kampanię.

W najnowszej kampanii Milka zachęca do tego, żeby dzielić się czułością z tymi, którzy mają odwagę i znajdują czas na dzielenie się sercem.
Osią kampanii jest 60-sekundowy spot z nową piosenką świąteczną Milka „You've got the love". Akcja filmu rozgrywa się w alpejskiej szkole w czasie świąt Bożego Narodzenia. Dekoracje na scenę przygotowuje niesłyszący woźny, zadając sobie wiele trudu, aby była pięknie przyozdobiona na koncert szkolnego chóru. Jedna z dziewczynek, widząc jego starania, postanawia podziękować mu podczas finałowego występu, obdarowując go czekoladową figurką Mikołaja. Ponadto dziewczynka, stojąc na scenie, wychodzi przed szereg i wykonuje fragment utworu w języku migowym. 
Świąteczny spot emitowany jest w telewizji oraz przed rozpoczęciem seansów kinowych. Kreacje są też odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych - Facebook i YouTube.
Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencje Wieden + Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek - agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Starcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za działania PR odpowiada Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,