Kraj

Wydawnictwo Bauer będzie dalej inwestować w dwutygodnik "Bravo"

Wydawnictwo Bauer będzie inwestować w "Bravo", dwutygodnik dla młodzieży. Według danych od wydawcy sprzedaż ostatnich wydań tytułu wyraźnie wzrosła do...

Wydawnictwo Bauer będzie inwestować w “Bravo”, dwutygodnik dla młodzieży. Według danych od wydawcy sprzedaż ostatnich wydań tytułu wyraźnie wzrosła do 292 tys. i 315 tys. egzemplarzy. Mają to być efekty pierwszych zmian wprowadzanych przez nowego naczelnego “Bravo” Roberta Swaczyńskiego, który jednocześnie pozostaje naczelnym “Bravo Sport”. Jak przekazał Jerzy Szulwic, członek zarządu odpowiedzialny w Wydawnictwie Bauer m.in. za prasę młodzieżową, wydawca i redakcja “Bravo” przygotowują kolejne modyfikacje w tytule. Ma być więcej psychotestów, mody, cykl z tekstami piosenek po angielsku i po polsku. – Mamy nadzieję, że nasze propozycje dla czytelników “Bravo” przełożą się na jeszcze większe wzrosty rozpowszechniania – powiedział Jerzy Szulwic. Według danych ZKDP za I-V br. średnia sprzedaż “Bravo” wyniosła 262,5 tys. egz. Poza “Bravo” w portfolio pism młodzieżowych Bauera są: “Bravo Girl”, “Bravo Sport”, “Filipinka”, “Twist”. (KP)