Zespołem skupiającym 25 osób z różnych agencji Publicis Groupe pokieruje Louis-Philipe Tremblay.
Powołanie zespołu i jego osobnego CCO jest elementem realizacji strategii Power of One. W skład One Publicis Team Samsung wchodzą osoby ze spółek Starcom, Digitas i Leo Burnett. Publicis odpowiada globalnie za planowanie i zakup mediów dla Samsunga, realizuje dla koreańskiego koncernu działania kreatywne zarówno w skali globalnej, jak i na rynkach lokalnych, odpowiada także za część działań analitycznych i związanych z danymi.
Louis-Philipe Tremblay ostatnio pracował jako freelancer, a wcześniej przez dwa lata był dyrektorem kreatywnym w agencji Translation (marki Kaiser Permanente i Alaska Airlines). Zajmował kierownicze stanowiska w działach kreacji agencji Wieden & Kennedy, AKQA, Havas, Tribal DDB, BBDO i J. Walter Thompson (przed przemianowaniem jej na Wunderman Thompson), pracując z takimi markami jak AT&T, Nokia, Microsoft, Bose, McDonald’s, Red Bull i Nike. W ponad 15-letniej karierze w branży zdobywał nagrody na festiwalach Cannes Lions, The One Show, D&AD, London International Awards, Webby i Clio Awards.
(AdAge.com)
Czytaj więcej na temat: Leo Burnett, Publicis Groupe, Starcom, Samsung, Digitas, kreacja, dyrektor kreatywny, CCO, Power of One, One Publicis Team Samsung, Louis-Philipe Tremblay