M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Program Dove Self Esteem z drugą odsłoną

Katarzyna Woźniak | 20 grudnia 2019, 06:00

W kolejnej edycji marka działa na rzecz poprawy samooceny dziewcząt.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 12 października 2018 r., marka Dove z portfolio Unilevera wystartowała w Polsce z rozległą globalną akcją (realizowaną od 2004 r.), której celem jest konsekwentne budowanie pewności siebie wśród nastoletnich dziewcząt oraz docenianie ich autentyczności. Wystartowała nowa odsłona działań, których celem jest budowanie świadomej samooceny wśród młodych kobiet.
Agencja Unique One w wyniku wygranego konkursu ofert została organizatorem programu tej edycji programu.
Projekt jest realizowany w roku szkolnym 2019/2020 w oparciu o lekcje warsztatowe, mające na celu podniesienie pewności siebie nastolatków. Narzędzia i materiały, na których opiera się projekt, zostały przygotowywane w ścisłej współpracy z pracownikami akademickimi i ekspertami specjalizującymi się w budowaniu pewności siebie i skutecznie pomagają budować swój pozytywny obraz.
Wszystkie szkoły, które wezmą udział w programie, otrzymają nieodpłatnie dostęp do praktycznych prezentacji, materiałów wideo, kart ćwiczeń dla uczniów oraz instruktażowych poradników i szkoleń dla nauczycieli. Udział w Programie jest bezpłatny i zostanie potwierdzony certyfikatem. Do współpracy zostały zaproszone osoby z wykształceniem pedagogicznym (głównie pedagodzy szkolni oraz nauczyciele klas IV-VIII szkół podstawowych), a Uczestnikami mogą zostać uczniowie klas IV-VIII.
W ramach współpracy z marką Dove Unique One jako organizator jest odpowiedzialna za kontakty ze szkołami (obsługa infolinii) oraz za przygotowanie i wysyłkę mailingów.
Program wspiera kampania reklamowa w internecie, realizowana przez Librus w social mediach i w YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,