M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Molecular BBDO otworzył oddział w Chicago

Katarzyna Kacprzak | 20 grudnia 2019, 06:00

Kluczowymi osobami odpowiadającymi za rozwój oddziału i obsługę klientów są Magdalena Gierwatowska i Franciszek Klebański.

Molecular BBDO, globalny hub świadczący usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO, który działa w ramach BBDO Warszawa, otworzył biuro w Chicago.

Molecular BBDO w USA obsługuje globalnych klientów sieci BBDO. Oddział jest odpowiedzialny m.in. za rozwijanie oferty doradczej, szkolenie amerykańskiego zespołu z zakresu e-commerce oraz rozwój i sprzedaż technologii platformy Molecular Lab Suite (autorskiego narzędzia Molecular BBDO). Kluczowymi osobami odpowiadającymi za rozwój oddziału i obsługę klientów są Magdalena Gierwatowska, która zarządza zespołem client service i project management, oraz Franciszek Klebański, senior e-commerce strategy planner.
 
Gierwatowska zajmuje się koordynacją prac zespołu, rozwojem współpracy z obecnymi klientami Molecular BBDO oraz poszerzaniem portfolio klientów Molecular BBDO Chicago. Ma wsparcie Trish von Rein, VP account director - odpowiedzialną za team e-commerce w Chicago. Zadaniem Klebańskiego jest opracowywanie oraz implementacja strategii e-commerce przy wykorzystywaniu platform e-tailerów, analityka i rozwój rozwiązań digital commerce. Produkcja, zaplecze technologiczne Molecular BBDO oraz zarządzana przez Tadeusza Żórawskiego
struktura Molecular Consulting – będą operować z Warszawy.

Magdalena Gierwatowska z branżą marketingową związana jest od 2013 r. Prowadziła globalne projekty e-commerce dla P&G, była także odpowiedzialna m.in. za rozwój e-commerce marki Duracell na ponad 30 rynkach (LATAM, EIMEA, APAC, AFRICA). Z BBDO jest związana od 2018. Jako account director odpowiada za obsługę globalnego klienta z branży FMCG.
 
Franciszek Klebański, z BBDO związany od 2018 r., jest ekspertem w strategicznym planowaniu obecności marek w przestrzeni e-commerce. Specjalizuje się w segmencie retail. Współtworzył min. platformę komunikacyjną Napoleon dla marki Carrefour.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,