M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Groupe wspólnie z Fundacją K.I.D.S. przygotowały projekt dla pacjentów szpitali dziecięcych

Piotr Machul | 20 grudnia 2019, 06:00

W projekt charytatywny zaangażowały się wszystkie podmioty Publicis Groupe, Fundacja K.I.D.S., Film Produkcja i TVN. Spot wyreżyserował Michał Bulik.

Publicis Groupe wspólnie z Fundacją K.I.D.S. przygotowały wspólny projekt dla pacjentów szpitali dziecięcych. Oba podmioty połączyły siły, by wspólnie zmieniać doświadczenia małych pacjentów, ich rodziców oraz lekarzy dziecięcych szpitali w Polsce. Wystartowała świąteczna kampania charytatywna pod hasłem "Zmieniajmy na dobre", której celem jest wprowadzenie do Centrum Zdrowia Dziecka zaawansowanego Systemu Zdalnej Opieki.

K.I.D.S. - Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to fundacja, która powstała, by zmieniać szpitale w bardziej przyjazne, pełne nowoczesnych technologicznych ośrodki zdrowia. Pierwszym dużym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka. Podstawą działań fundacji jest holistyczne spojrzenie na problemy i potrzeby osób, które w takich szpitalach spędzają najwięcej czasu – dzieci, rodziców i lekarzy. Celem akcji jest zakup innowacyjnego Systemu Zdalnej Opieki, który ma przyspieszyć powrót małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka do domów.

Świąteczną zbiórkę Fundacji K.I.D.S. wspiera pro bono Publicis Groupe, która zgodnie z ideą "Power of One" zaangażowała w projekt wszystkie swoje agencje: Publicis, MSL, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, LiquidThread, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics, Prodigious, Publicis Consultants, @&IS oraz Digitas.

Dzięki współpracy poszczególnych agencji i departamentów, została przygotowana kampania 360, obejmująca działania reklamowe, marketingowe, PR oraz w social media. Publicis Groupe zaprosiła do realizacji projektu także Film Produkcję, której zespół na czele z reżyserem Michałem Bulikiem i operatorem Piotrem Uznańskim, stworzył interaktywne wideo dla fundacji.

Akcja pod hasłem "Zmieniajmy na Dobre" oficjalnie wystartowała wczoraj, ale etap teaserowy trwa już od tygodnia. Organizatorzy zapraszali na stronę https://zmieniajmynadobre.pl/ gdzie razem z Fundacją K.I.D.S oraz Publicis Groupe można było odliczać czas do momentu rozpoczęcia zbiórki i premiery, stworzonego na potrzeby kampanii, interaktywnego filmu. Teraz na stronie można obejrzeć produkcję promującą akcję oraz – za pomocą dedykowanego formularza – wesprzeć zbiórkę. Akcja wspierana będzie multimedialną kampanią w internecie orazw stacjach Grupy TVN.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,