Kraj

ING Bank nakłania do oszczędzania

"Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVOMMwtZ3BlQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna kampanię, w której reklamuje konta oszczędnościowe, promując przy tym specjalną, ograniczoną czasowo, promocję – oprocentowanie w wysokości 2,5% w skali roku (przez 4 miesiące od założenia konta).

– Według badań prawie 70% Polaków uważa, że warto oszczędzać ale również korzystać z życia. Jednocześnie 54% z nas woli wydać zaoszczędzone pieniądze na doświadczenia, a nie na kolejne przedmioty. Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania nieco innej niż zwykle kampanii – bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH i komunikacja miejska). Jej przygotowaniem od strony kreacji zajęły się agencje Brain i Gong, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe MediaHub.