ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna kampanię, w której reklamuje konta oszczędnościowe, promując przy tym specjalną, ograniczoną czasowo, promocję – oprocentowanie w wysokości 2,5% w skali roku (przez 4 miesiące od założenia konta).
– Według badań prawie 70% Polaków uważa, że warto oszczędzać ale również korzystać z życia. Jednocześnie 54% z nas woli wydać zaoszczędzone pieniądze na doświadczenia, a nie na kolejne przedmioty. Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania nieco innej niż zwykle kampanii – bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH i komunikacja miejska). Jej przygotowaniem od strony kreacji zajęły się agencje Brain i Gong, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe MediaHub.