M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię dla Vestel Polska

Katarzyna Kacprzak | 2 stycznia 2020, 06:00

Pierwszy etap kampanii zaplanowany był do końca 2019 r., w 2020 r. działania będą kontynuowane.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) rozpoczęła online'owe działania promocyjne dla Vestel Polska, obejmujące marki telewizorów Toshiba, JVC oraz Hitachi. W ramach kampanii przygotowana została strona WWW, działania wizerunkowe w social mediach (FB i YouTube) oraz kampania display.

W ramach kampanii online ruch kierowany jest zarówno na stronę najlepsze.tv, jak i bezpośrednio do retailerów, a dane na temat użytkowników zainteresowanych kampanią gromadzone są we własnym DMP Vestel Polska. Oferta telewizorów dopasowywana jest do potrzeb użytkownika, a automatyczne raportowanie pozwala na zarządzanie i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację idei kreatywnej najlepsze.tv, przygotowanie serwisu WWW, realizację wideo, obsługę kanałów social media FB i YouTube oraz za kampanię
sprzedażową display, do której przygotowano kreacje. Za zakup mediów odpowiada agencja Booost (Grupa S/F).
Pierwszy etap kampanii zrealizowano w końcu ub.r,, w 2020 r. działania będą kontynuowane.

Czytaj więcej na temat: , , , ,