Kraj

Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią

Nadawca promuje nową usługę - telewizję internetową OTT.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVTamx2Xzkh4%22%7D
Wystartowała nowa usługa w Cyfrowym Polsacie – telewizja internetowa OTT, która umożliwia odbiór kanałów telewizyjnych przez internet od dowolnego dostawcy (po wi-fi lub kablu). Nadawca wspiera ofertę kampanią.
Elastyczna oferta programowa ma zapewnić możliwość dowolnego włączania pakietów (bezpośrednio z poziomu dekodera w nowej aplikacji Sklep) i płacenia tylko za te, które się wybrało – 9 pakietów do wyboru, bez długoterminowych zobowiązań, możliwość ich aktywacji na 30 dni.
Na potrzeby nowej usługi telewizji internetowej stworzona została nowa pakietyzacja. W ofercie znalazły się 3 pakiety podstawowe: Wygodny, Komfortowy, Bogaty oraz 6 pakietów dodatkowych (3 pakiety premium oraz 3 pakiety tematyczne), zawierających kanały sportowe, filmowe czy dla dzieci. Dodatkowo dzięki wbudowanemu modułowi DVB-T po podłączeniu do dekodera anteny naziemnej dostępne będą również bezpłatne kanały naziemnej telewizji cyfrowej, m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TV4, TV Puls.
Za kreację działań promocyjnych odpowiadają agencja Grey Group, za produkcję spotu – TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję Xantus, a za audio – Ztudio & Burza. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski. Media na potrzeby kampanii kupuje Vizeum.