Zagranica

Kylie Minogue w najnowszej kampanii Tourism Australia

Operator wycieczek adresuje ofertę głównie do Brytyjczyków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQMAq8F8N2Fg%22%7D
Gwiazda muzyki pop Kylie Minogue została twarzą najnowszej kampanii Tourism Australia. Ponadtrzyminutowy spot ma zachęcić Brytyjczyków do odwiedzenia kraju ptaków kiwi.
Przekaz kampanii mocno publicystycznie uderza w problemy Wielkiej Brytanii związanej z brexitem. W spocie występują również komik Adam Hills oraz krykiecista Shane Warne. Kylie nawiązuje w spocie również do swojej pierwszej filmowej roli w filmie “Sąsiedzi” i przebiera się w strój mechanika. Piosenka w spocie, “Matesong”, zachęca Brytyjczyków do spędzania czasu z przyjaciółmi. Kampania ma odsłony w telewizji, kinach, VoD, a także na nośnikach OOH i w kanałach social media. Za kreację i realizację kampanii odpowiada M&C Saatchi.

(The Drum)