Kraj

Veneo obsłuży Doppelherz i Protefix

Queisser Pharma powierza agencji obsługę digitalową swoich marek w 2020 r.

Agencja Veneo wygrała konkurs na internetową obsługę marek Doppelherz i Protefix należących do Queisser Pharma.
Strategia digitalowa suplementów żywienia Doppelherz realizowana będzie pod hasłem “Siła życia”. Jej celem jest zwiększenie świadomości portfolio produktowego marki Doppelherz w zakresie suplementów żywienia wspierających jakość życia, a także rozszerzenie grupy docelowej o młodszy target – do tej pory marka kojarzona była w Polsce głównie z jednym flagowym produktem, Doppelherz Vital Tonik. Strategia digitalowa zakłada ponadto dalsze umacnianie wizerunku marki, w tym jej atrybutów i wartości, zbudowanego dotychczas w świadomości klientów.
W zakres obsługi Veneo wchodzi opracowywanie kreacji marketingowych – koncepcji kreatywnych i graficznych, prowadzenie akcji specjalnych, content marketing, copywriting, zarządzanie obecnością w social mediach, tworzenie i pozycjonowanie stron WWW – SEO, SXO oraz zakup mediów: Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads.