Kraj

Grupa Żywiec rozwija program zwrotu butelek po piwie

Już w ponad 5 tys. sklepów.

Grupa Żywiec rozwija program zwrotu butelek po piwie
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej z największych producentów piwa w Polsce, chwali się rozwojem programu zwrotów butelek po piwie. Informuje, że do akcji “Daj butelce drugie życie” włączyło się już ponad 5 tys. sklepów na terenie kraju (mapa sklepów dostępna jest na stronie internetowej). Za każdą butelkę zwrotną oddawaną do sklepu konsumenci otrzymują 35 gr i mogą je zwrócić bez paragonu, nawet jeśli kupili piwo w innym sklepie.

Marketer przekonuje, że argument ekonomiczny może być równie silnym motywatorem co chęć bycia “eko” – butelka zwrotna to najbardziej przyjazne dla środowiska opakowanie, w jakim dostępne jest piwo. Może być użyta nawet do 25 razy, a czas jej życia trwa nawet do 5 lat.

– Do akcji można łatwo dołączyć za pomocą formularza na stronie zwrocbutelke.pl/sklepy. Po dołączeniu sprzedawcy otrzymują pakiet materiałów reklamowych, dzięki którym klienci łatwo rozpoznają sklep, a punkt sprzedaży zostanie oznaczony na specjalnie przygotowanej na potrzeby kampanii mapie – mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych Grupy Żywiec.

Grupa Żywiec to producent piwa m.in. pod markami: Żywiec, Heineken, Namysłów, Warka, Tatra, Królewskie, Leżajsk, Specjal oraz Brackie.