Kraj

Free Now z klipem "Pasointeligencja"

Koncepcję kampanii i teledysku opracowała Cut The Mustard.

Free Now z klipem "Pasointeligencja"
1 stycznia trafił do internetu teledysk przygotowany przez korporację Free Now i jej kierowców w ramach  kampanii społecznej pt. “Pasointeligencja”. Klip inspirowany był głośnym utworem z końca  2019 r.  – “Patointeligencja” rapera Maty. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Krzysztofa Hołowczyca “Kierowca Bezpieczny”.

–  Wypracowaliśmy wśród naszych kierowców zestaw dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo, m.in. odczekanie aż pasażerowie wracający po zmroku, a zwłaszcza kobiety i osoby nieletnie, wejdą do budynku. Zachęcanie pasażerów do zapinania pasów to jedna z nich, w czym ma pomoc również̇ kampania “Pasointeligencja” – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FD1_q3uABHo0%22%7D
Za koncepcję teledysku i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard. Produkcją teledysku, wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, a wsparcie software house zapewniło Move Closer.