M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Free Now z klipem "Pasointeligencja"

Joanna Niewiadomska | 7 stycznia 2020, 06:00

Koncepcję kampanii i teledysku opracowała Cut The Mustard.

1 stycznia trafił do internetu teledysk przygotowany przez korporację Free Now i jej kierowców w ramach  kampanii społecznej pt. "Pasointeligencja”. Klip inspirowany był głośnym utworem z końca  2019 r.  – "Patointeligencja” rapera Maty. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Krzysztofa Hołowczyca "Kierowca Bezpieczny”.

–  Wypracowaliśmy wśród naszych kierowców zestaw dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo, m.in. odczekanie aż pasażerowie wracający po zmroku, a zwłaszcza kobiety i osoby nieletnie, wejdą do budynku. Zachęcanie pasażerów do zapinania pasów to jedna z nich, w czym ma pomoc również̇ kampania "Pasointeligencja” – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now.

Za koncepcję teledysku i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard. Produkcją teledysku, wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, a wsparcie software house zapewniło Move Closer.

Czytaj więcej na temat: , , , ,