1 stycznia trafił do internetu teledysk przygotowany przez korporację Free Now i jej kierowców w ramach kampanii społecznej pt. “Pasointeligencja”. Klip inspirowany był głośnym utworem z końca 2019 r. – “Patointeligencja” rapera Maty. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Krzysztofa Hołowczyca “Kierowca Bezpieczny”.
– Wypracowaliśmy wśród naszych kierowców zestaw dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo, m.in. odczekanie aż pasażerowie wracający po zmroku, a zwłaszcza kobiety i osoby nieletnie, wejdą do budynku. Zachęcanie pasażerów do zapinania pasów to jedna z nich, w czym ma pomoc również̇ kampania “Pasointeligencja” – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now.
Za koncepcję teledysku i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard. Produkcją teledysku, wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, a wsparcie software house zapewniło Move Closer.