Zagranica

Pepsi z nowym hasłem reklamowym

Dwie dekady po wprowadzeniu poprzedniego hasła marka w Stanach startuje z kampanią i nowym sloganem "That's What I Like".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fe5dJNyTbG9I%22%7D
W Stanach Zjednoczonych Pepsi wystartowało z nową kampanią reklamową i nowym hasłem “That’s What I Like”. Tagline został opracowany na podstawie badań i insightów konsumenckich. Konsumenci Pepsi wyraźnie stawiają na życie pełnią życia. Jak zapewnia Todd Kaplan, wicedyrektor ds. marketingu Pepsi, konsumenci Pepsi czują się komfortowo, kiedy są sobą, nie mnożą zmartwień i żyją beztrosko. Kampania została zrealizowana przez agencją Goodby Silverstein & Partners i ta agencja zrealizowała badania.
Poprzednie hasła Pepsi to m.in. “The Choice of the New Generation” i „The Joy of Cola”. Nowy tagline „That’s What I Like” pojawi się w nowych reklamach i promocjach Pepsi, Pepsi Zero Sugar i Diet Pepsi. Kampania obejmuje pięć różnych spotów i będzie obecna w kanałach telewizyjnych.
Bohaterowie reklam tańczą w zaskakujących okolicznościach i sytuacjach. Muzyka wykorzystana w spotach to m.in. hip-hop, salsa, latynoskie utwory pop. Badania wykazały również, że marka jest szczególnie popularna wśród społeczności latynoskiej w Ameryce Północnej.
W najbliższych miesiącach Pepsi będzie reklamować się podczas SuperBowl, wyemituje również program Pepsi Halftime Show z Jennifer Lopez i Shakirą. Wesprze również produkt Pepsi Café – drinka kawowego z dużą ilością kofeiny.

(The Drum)