W Stanach Zjednoczonych Pepsi wystartowało z nową kampanią reklamową i nowym hasłem “That’s What I Like”. Tagline został opracowany na podstawie badań i insightów konsumenckich. Konsumenci Pepsi wyraźnie stawiają na życie pełnią życia. Jak zapewnia Todd Kaplan, wicedyrektor ds. marketingu Pepsi, konsumenci Pepsi czują się komfortowo, kiedy są sobą, nie mnożą zmartwień i żyją beztrosko. Kampania została zrealizowana przez agencją Goodby Silverstein & Partners i ta agencja zrealizowała badania.
Poprzednie hasła Pepsi to m.in. “The Choice of the New Generation” i „The Joy of Cola”. Nowy tagline „That’s What I Like” pojawi się w nowych reklamach i promocjach Pepsi, Pepsi Zero Sugar i Diet Pepsi. Kampania obejmuje pięć różnych spotów i będzie obecna w kanałach telewizyjnych.
Bohaterowie reklam tańczą w zaskakujących okolicznościach i sytuacjach. Muzyka wykorzystana w spotach to m.in. hip-hop, salsa, latynoskie utwory pop. Badania wykazały również, że marka jest szczególnie popularna wśród społeczności latynoskiej w Ameryce Północnej.
W najbliższych miesiącach Pepsi będzie reklamować się podczas SuperBowl, wyemituje również program Pepsi Halftime Show z Jennifer Lopez i Shakirą. Wesprze również produkt Pepsi Café – drinka kawowego z dużą ilością kofeiny.
(The Drum)