M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania marki Secret z portfolio P&G

( red. ) | 7 stycznia 2020, 06:00

Spot zachwala walory produktu jako idealnego towarzysza codziennych kobiecych zmagań w ciągu dnia.

W USA wystartowała najnowsza kampania marki dezodorantu Secret z portfolio P&G. Jego bohaterkami są kobiety ukazywane podczas codziennych aktywności, które obejmują zarówno pracę biurową, fitness, siłownię, zajęcia z jogi czy formalne wydarzenia. Nowe hasło reklamowe marki to "All Strength, No Sweat”.
W tle słyszymy piosenkę wykonywaną przez Jessie Reyez, nominowanej do nagrody Grammy. Spot pokazuje, w jaki sposób współczesne kobiety podważają status quo.
Bohaterkami reklamy są brazylijsko-amerykańska aktorka Camila Mendes, złota medalistka olimpijska Swin Cash, aktorka i przedsiębiorca Shenae Grimes-Beech oraz fitness-influencerka Ainsley Rodriguez.
Jedną z idei, które wspiera kampania, jest wsparcie równouprawnienia kobiet.

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,