M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Baran i "Lacrimosa" w nowej kampanii Subaru

( red. ) | 8 stycznia 2020, 06:00

Producent samochodów promuje nową technologię zapobiegającą zderzeniom.

Producent samochodów Subaru wystartował z nową kampanią dotyczącą technologii zapobiegającej wypadkom. Głównym bohaterem spotu jest baran, który wychodzi na wiejską drogę. Widzi zbliżający się samochód i, tak jak w przypadku stereotypowych opinii o zbliżającej się ludzkiej śmierci, "całe życie staje mu przed oczami". W spocie w tle słyszymy "Lacrimosę" - fragment "Requiem" Mozarta.
Kampania ma swoje odsłony w sieci i w mediach drukowanych, zostanie również wsparta reklamą radiową obejmującą ponad 2 tys. wariantów. Za kreację i realizację kampanii odpowiada MullenLowe. Za reżyserię spotu odpowiada Björn Rühmann, a nad scenariusze pracował team kreatywny Angus Crombie i Drew Davies.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,