Kraj

TBWA i AMS kontynuują kampanię antynikotynową

Agencja TBWA i firma reklamy zewnętrznej AMS kontynuują kampanię antynikotynową, której pierwsze hasło "Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej" wywołało...

Agencja TBWA i firma reklamy zewnętrznej AMS kontynuują kampanię antynikotynową, której pierwsze hasło “Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej” wywołało dyskuję wokół problemu nikotynizmu. Nowe, pojawiające się na backlightach i citylightach hasła mające zwrócić uwagę społeczeństwa na problem palenia papierosów i jego konsekwencji zdrowotnych, to: “Ryby nie mają płuc, a żyją. Spróbuj, czy ty też tak możesz. Pal dalej!”, “Im szybciej zaczniesz palić, tym szybciej skończysz” oraz “Pal! Nie przejmuj się – i tak zostaniesz z nami duchem”. (MKS)